fredag 26. april 2013

Sommerlys

I dag har det vært rydding og ordning i hjemmet det meste av dagen. Siden foreldrene mine kommer i morgen og skal se leiligheten vår for første gang, vil jeg selvfølgelig at det skal være fint her. Så i dag er til og med slike ting som er blitt utsatt siden innflytning blitt gjort. Så deilig å sette seg ned i sofaen på slutten av en sånn dag og slappe av.. Helt til akkurat nå, for nå ser jeg at hyllene under kjøkkenbordet er helt kaos. Så lenge varte den freden, men i morgen skal det altså være så rent og pent her. :)


 Har selvfølgelig hatt noen puslepauser, som i dag har gått med på å ordne litt finere beholdere til krydderet vårt, og nå er krydderhylla nesten så fin at den får komme på bloggen, så spørs om den er neste i ilden. Det andre jeg har pusla med i dag er det evig problemet med å gjøre te-lys i metall kopp fine. Har begynt å resirkulere blanke kopper så jeg kan putte nykjøpte te-lys ned i dem, men duftlysene fra IKEA nekter å passe i de fine koppene mine. Hva gjør man da? Jo, da tar man et skikkelig trendy pynteverktøy, nemlig washi-tapen, og pynter opp de stygge metalkoppene litt finere. :) Jeg byr på resultatet.

Fin i stake, som en liten sommerlig prikk over i'en.

Selv synes jeg det er særlig stilig fordi eple-lysene fra IKEA er grønne. Synd de rosa lukter så veldig mye, hvis ikke hadde de nok vært godt representert her på loftet. 

Har fått veldig sansen for gult de siste årene, både i interiøret og i garderoben. Må være i passe doser da, som her, passe vårlig og morsomt. 

God helg!
- Trine Emilie

2 kommentarer:

  1. Så lurt å bruk washi-tapen på telysan! Plukka opp et godt tips der, gitt. I like it a lot :)

    SvarSlett
  2. Ja, må pass for dæ som bruke så sykt my stearinlys. ;)

    SvarSlett